Verzending en retour policy

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd. Van ons mag je tenslotte wat verwachten.

Wat dat precies is, zetten we graag voor je op een rijtje.

MET UW HULP HANDELEN WIJ HET NOG SNELLER AF

Er kunnen meerdere redenen zijn dat u een product of uw gehele bestelling

wenst te retourneren. Om er voor te zorgen dat uw retourzending zo goed

en vlot mogelijk afgehandeld kan worden, hebben wij diverse retourprocedures

opgesteld. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om deze procedures goed door

te lezen. Dit voorkomt vertragingen bij het verwerken van uw retourzending.

 

Ik stuur mijn product graag retour omdat.

…het defect / beschadigd was bij ontvangst     Retourneer uw product volgens onze RMA-procedure. Vul hier het RMA  formulier in:

…het defect is na gebruik. Valt het defecte product nog onder fabrieksgarantie of heeft u een servicecontract van VitoCard?

Neem contact op met onze technische dienst via service@vitocard.nl Zij adviseren u graag.

 

UITZONDERINGEN OP DE RETOURPROCEDURE

Helaas is het voor ons bij sommige artikelen niet mogelijk deze zonder meer te retourneren of om te ruilen.

Is één van de hieronder genoemde uitzonderingen voor u van toepassing, neem dan contact met ons op:

|III Producten zonder originele verpakking

|III Softwarepakketten / printfolie waarvan de verzegeling is gebroken of de verpakking is geopend

|III Verbruiksartikelen zoals schoonmaakproducten waarvan de verpakking is geopend

|III Printfolie waarmee al geprint is

|III Incomplete dozen printfolie

|III Buiten ons assortiment om, speciaal voor u (op maat) bestelde / geassembleerde producten

|III Opgeladen accu’s / accupacks of apparaten met een accu die geladen is